Iškilo klausimų? Tel. pasiteiravimui: +37067203766; +37067000559

D.U.K.

KAIP GREITAI YRA ĮVYKDOMAS UŽSAKYMAS?

Dedame visas pastangas, kad Jūsų užsakymas Jus pasiektų kuo greičiau.

Įprastai prekės paruošiamos išsiuntimui per 1–3 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo.

Jei užsakymo paruošimas užtruks ilgiau arba galėsime išsiųsti tik dalį prekių, būtinai susisieksime su Jumis užsakymo metu nurodytais kontaktais.

Vos tik Jūsų prekės bus išsiųstos, el. paštu gausite pranešimą su siuntos sekimo numeriu ir nuoroda. Pristatymo trukmė priklauso nuo kurjerių tarnybos, tačiau dažniausiai siunta pasiekia nurodytą vietą per 1–2 darbo dienas.


JEIGU PREKĖS APRAŠYME NURODYTA, KAD PRISTATYMAS GALI UŽTRUKTI ILGIAU KAIP ILGAI GALI TEKTI LAUKTI UŽSAKYTŲ PREKIŲ?

Atsiprašome, tačiau prekių pristatymo terminas gali šiek tiek užtrukti, jeigu užsakymo metu prekės nėra mūsų tiekėjo sandėlyje. Preliminarus pristatymo laikas gali būti nurodytas prekės aprašyme. Jei pristatymas užtruks ilgiau nei numatyta, būtinai susisieksime su Jumis Jūsų užsakyme nurodytais kontaktais. Svarbu: Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad dekoratyviniai šviestuvai yra užsakomosios prekės, todėl jų pristatymo terminas visais atvejais gali trukti iki 14 darbo dienų.


AR PREKYBĄ VYKDOTE TIK INTERNETU?

Taip. Vykdoma tik užsakomoji prekyba internetu arba telefonu.


KUR RANDASI JŪSŲ PARDUOTUVĖ, KAD NUSIPIRKTI VIETOJE?

Fizinės parduotuvės neturime. Vykdome tik užsakomąją prekybą internetu arba telefonu.


AR GALIU UŽ UŽSAKYTAS PREKES SUMOKĖTI KURJERIUI (VENIPAK, DPD, OMNIVA, LP EXPRESS) PREKIŲ PRISTATYMO METU?

Tokios galimybės nėra. Prašome rinktis vieną iš siūlomų mokėjimo būdų - el. bankininkystė, online mokėjimas kortele, bankinis pavedimas.


AR UŽ PREKES GALIMA ATSISKAITYTI VIETOJE MOKĖJIMO KORTELE ARBA GRYNAISIAIS PINIGAIS?

Atsiskaitymo grynais nepalaikome. Užsakymą galite apmokėti mokėjimo kortele dviem būdais:

Atsiimant prekes vietoje.

Pristatant užsakymą į namus (tik Vilniaus mieste).

Atkreipiame dėmesį, kad aptarnaujamos tik bekontaktį atsiskaitymą palaikančios kortelės.


AR GALIU UŽSAKYTI PREKES ELEKTRONINIU PAŠTU?

Taip, norint užsakyti paštu, maloniai prašome atsiųsti užsakymą į mūsų elektroninį paštą. Laiške būtinai nurodykite savo kontaktinius duomenis:

Vardas, pavardė

Adresas (pristatymui ir sąskaitai-faktūrai)

Telefono numeris (reikalingas sąskaitai-faktūrai išrašyti ir galimam susisiekimui)

Gavę Jūsų užsakymą, mes nedelsiant patikrinsime prekių likučius ir paruošime Jums sąskaitą-faktūrą apmokėjimui. Apmokėjimas galimas tik bankiniu pavedimu pagal atsiųstą sąskaitą-faktūrą.

Informuojame, kad Jūsų užsakymas bus pradėtas ruošti tik po to, kai gausime patvirtinimą apie atliktą apmokėjimą. Laukiame Jūsų užsakymų!


AR UŽSAKANT DIDESNĮ PREKIŲ KIEKĮ GALIU GAUTI PAPILDOMĄ NUOLAIDĄ?

Taip. Norint užsakyti didesnį kiekį, maloniai prašome atsiųsti užklausą elektroniniu paštu. Laiške nurodykite dominančias prekes, pageidaujamą kiekį bei norimą pristatymo būdą. Gavę Jūsų užklausą, patikrinsime prekių prieinamumą ir atsiųsime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą su siūloma kaina. Jei mūsų pasiūlymas Jums tiks, tereikės apmokėti sąskaitą per nurodytą laiką ir laukti prekių pristatymo.


AR IŠRAŠOTE SĄSKAITAS-FAKTŪRAS?

Kiekvienam užsakymui yra išrašoma paprasta sąskaita-faktūra (ne PVM). Įsigijant prekes įmonei būtinai nurodykite įmonės rekvizitus.


AR SIUNČIATE PREKES Į KITAS ŠALIS?

Taip. Siunčiame į ES ir kitas šalis (yra išimčių).

Dėl prekių pristatymo į kitą šalį prašome parašyti mums, nurodant Jūs dominančias prekes ir kiekį (būtinai nurodykite šalį, į kurią norite, kad būtų išsiųstas užsakymas). Mes patikrinsime, ar prekės nėra įtrauktos į draudžiamų siųsti į gavėjo šalį daiktų sąrašą, ir atsiųsime Jums išankstinio mokėjimo sąskaitą (pristatymo išlaidas apmoka užsakovas).


AR GALIU GRĄŽINTI KOKYBIŠKĄ PREKĘ, JEI GAVUS JĄ PAAIŠKĖJA, KAD PREKĖ NETINKA AR NEPATENKINA MANO LŪKESČIŲ?

Taip. Jūs turite teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo. Atkreipiame dėmesį, kad apie savo ketinimą grąžinti užsakytas prekes, turite mus aiškiai informuoti. Tai galite padaryti atsiųsdami užpildytą grąžinimo formą (nuorodą į formą rasite prekių grąžinimo taisyklėse) arba parašydami laisvos formos pareiškimą. Grąžinant prekes būtina pateikti pirkimo dokumento kopiją. Primename, kad prekės turi būti nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos.


PER KIEK LAIKO GRĄŽINAMI PINIGAI UŽ GRĄŽINTAS PREKES?

Pinigų grąžinimas: Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie ketinimą grąžinti prekes pateikimo dienos. Vis dėlto, pinigų grąžinimas bus atidėtas tol, kol gausime Jūsų grąžinamas prekes.

Svarbu: Atkreipiame dėmesį, kad Jūs esate atsakingi už bet kokį prekės vertės sumažėjimą, kuris atsirado dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Todėl prašome užtikrinti, kad grąžinamos prekės būtų tinkamai supakuotos, siekiant išvengti pažeidimų transportavimo metu. Grąžinamos prekės privalo būti nepakitusios prekinės išvaizdos, nenaudotos ir nesugadintos.

Jeigu gavote siuntą su pažeista pakuote, prašome nedelsiant mus informuoti. Būtina atsiųsti pažeistos prekės ir/arba pakuotės nuotrauką arba vaizdo įrašą iš karto po užsakymo gavimo.


KAS TURI APMOKĖTI GRĄŽINAMŲ KOKYBIŠKŲ PREKIŲ SIUNTIMO IŠLAIDAS?

Grąžinant kokybiškas prekes per 14 dienų nuo jų gavimo, Jums bus grąžinta visa sumokėta suma, įskaitant prekės pristatymo išlaidas. Grąžinamos prekės siuntimo atgal pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas, nebent pardavėjas būtų nurodęs kitaip.


KOKIOS PREKĖS NEGALI BŪTI GRĄŽINAMOS?

Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Civilinio Kodekso 6.228.10 straipsnio 2 dalį, informuojame, kad Jūs negalite grąžinti šių prekių kategorijų:

Prekių, kurios buvo pagamintos pagal specialius Jūsų nurodymus (pritaikytos individualiems Jūsų poreikiams).

Greitai gendančių produktų.

Išpakuotų po pristatymo prekių, kurios dėl to prarado savo prekinę išvaizdą ar tinkamumą.

Prekių, kurios yra netinkamos grąžinti dėl higienos priežasčių (pavyzdžiui, apatinis trikotažas, kosmetikos priemonės po atidarymo).

Visas negrąžinamų prekių sąrašas yra pateiktas Lietuvos Respublikos Civilinio Kodekso 6.228.10 straipsnio 2 dalyje. Rekomenduojame su juo susipažinti prieš įsigyjant prekes.


KODĖL NEGALIU RASTI PREKIŲ ĮVEDANT PAVADINIMĄ Į PAIEŠKOS LANGELĮ (PVZ. LEMPUTĖS)?

Kiekviena mūsų prekių kategorija turi savo atskirą, specialiai jai pritaikytą paieškos filtrą. Tai leidžia Jums greitai ir patogiai rasti būtent tas prekes, kurių ieškote, filtruojant pagal svarbiausius kiekvienos kategorijos kriterijus, pavyzdžiui, cokolio tipą, pavadinimą ar kitas savybes. Tokiu būdu galite ženkliai sutaupyti savo laiką.

Atkreipiame dėmesį, kad įvedus Jus dominančios prekės pavadinimą kategorijoje, kuriai ta prekė nepriklauso arba kurioje šiuo metu tos prekės nėra, pamatysite pranešimą "Nėra prekių".

Jei norite ieškoti konkretaus produkto, nepriklausomai nuo kategorijos, prašome naudotis pagrindiniu puslapio meniu punktu "Prekių paieška". Ten esančiame paieškos laukelyje įveskite ieškomos prekės pavadinimą.

Jeigu vis dėlto nerandate to, ko ieškote, ir norėtumėte sužinoti, ar galime Jums pasiūlyti reikiamas prekes, nedvejodami susisiekite su mumis. Parašykite mums žinutę, ir mes pasistengsime atsakyti į visus Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.


KODĖL PREKIŲ KREPŠELYJE RODO DIDESNĘ SUMĄ, NEGU REIKĖTŲ MOKĖTI UŽ PASIRINKTAS PREKES?

Jeigu jau pradėjote pirkimą ir pasirinkote pristatymo būdą, bendra užsakymo suma bus rodoma kartu su pasirinktomis pristatymo išlaidomis. Pereinant į pirkimo užbaigimo puslapį ir pasirinkus kitą pristatymo būdą, galutinė suma automatiškai perskaičiuojama atsižvelgiant į naujas pristatymo išlaidas.


AR ĮDĖTOS Į KREPŠELĮ PREKĖS YRA REZERVUOJAMOS? KIEK LAIKO LAIKOMAS REZERVAS?

Atkreipkite dėmesį: įdėtos į krepšelį prekės nėra rezervuojamos. Tai reiškia, kad net jei prekės yra Jūsų krepšelyje, jos gali būti įsigytos kitų klientų iki tol, kol baigsite savo užsakymą ir apmokėsite už prekes.

Jeigu prekės, kurias įdėjote į krepšelį, iki atsiskaitymo momento baigsis sandėlyje ir jas įsigis kitas klientas, pereinant prie apmokėjimo, užsakymo suvestinėje šių prekių su nuliniu likučiu nematysite. Sistema automatiškai pašalins prekes, kurių nebėra.


AR GALIU BŪTI GARANTUOTAS, KAD TIKRAI GAUSIU VISAS UŽSAKYTAS PREKES (KAD BUS VISOS NORIMOS PREKĖS)? 

Atsiprašome už galimus nepatogumus. Nors nuolat stengiamės užtikrinti tikslų prekių likučių atvaizdavimą, kartais pasitaiko situacijų, kai užsakytų prekių sandėlyje nebelieka, o tiekėjas negali jų operatyviai papildyti.

Tokiais atvejais visada ieškome geriausio sprendimo Jums:

Teiraujamės pas tiekėją: aiškinamės, ar yra galimybė pasiūlyti alternatyvią prekę, arba sužinome artimiausią prekių papildymo datą.

Susisiekiame su Jumis: informuojame apie susidariusią situaciją ir pateikiame galimus sprendimus.

Jeigu:

a) Alternatyvios prekės pasiūlyti negalime;

b) Pasiūlyta alternatyva Jums netinka;

c) Artimiausias prekių papildymo terminas Jūsų netenkina,

mes nedelsiant grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus. Apie pinigų grąžinimą būsite informuoti el. paštu, kuriame rasite ir pinigų grąžinimo patvirtinimą.

Prieš grąžinant pinigus, būtinai susisieksime su Jumis telefonu. Jei telefonu nepavyks prisiskambinti, informaciją ir pinigų grąžinimo patvirtinimą atsiųsime Jūsų nurodytu el. pašto adresu.

Tikimės Jūsų supratingumo ir atsiprašome už galimus nesklandumus. Mūsų prioritetas – užtikrinti sklandų ir malonų apsipirkimo procesą.


KAIP GALIU SUŽINOTI AR PAGEIDAUJAMŲ PREKIŲ LIKUTIS YRA PAKANKAMAS?

Norėdami sužinoti apie dominančias prekes ir jų kiekį, galite pateikti užklausą arba susisiekti su mumis telefonu. Mes nedelsdami kreipsimės į tiekėjus, kad patikrintume prekių likutį (jei tiekėjo duomenų bazėje yra informacija apie likučius, patikrinsime prisijungę prie jos). Gavę atsakymą, kaip įmanoma greičiau susisieksime su Jumis. Jei tiekėjo sandėlyje likęs prekių kiekis bus nedidelis, prieš susisiekdami su Jumis jas rezervuosime.


PER KIEK LAIKO GRĄŽINSITE PINIGUS, JEIGU NEGALĖSITE ĮVYKDYTI UŽSAKYMO DĖL NEPAKANKAMO PREKIŲ LIKUČIO?

Atsiprašome, tačiau dėl tam tikrų priežasčių (pavyzdžiui, prekės trūkumo tiekėjo sandėlyje) negalėdami pristatyti Jūsų užsakytos prekės, pasiūlysime Jums analogišką prekę. Jei analogiškos prekės neturėsime arba Jūs atsisakysite ją priimti, sumokėti pinigai (arba atitinkama dalis, jeigu užsakymas įvykdomas tik iš dalies) bus grąžinti per šiuos terminus:

Mokėjimas per Paysera (el. bankininkystė): pinigai grąžinami dažniausiai per 1 darbo dieną, tačiau ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.

Mokėjimas banko kortele internetu: pinigai bus grąžinti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 9 darbo dienas. Norėdami atgauti pinigus, turėsite užpildyti ir pateikti Jums atsiųstą formą. Atkreipiame dėmesį, kad užsakovo ir pinigų gavėjo vardas bei pavardė turi sutapti.

Mokėjimas grynaisiais Maxima kasose arba per Perlo terminalą: pinigai bus grąžinti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 darbo dienų. Norėdami atgauti pinigus, turėsite užpildyti ir pateikti Jums atsiųstą formą. Papildomas aptarnavimo mokestis, sumokėtas atsiskaitant šiais būdais, nėra grąžinamas. Atkreipiame dėmesį, kad užsakovo ir pinigų gavėjo vardas bei pavardė turi sutapti.

Mokėjimas išsimokėtinai (lizingu): susisieksime su lizingo bendrove dėl tolimesnių veiksmų, susijusių su mokėjimo nutraukimu.

Informuojame, kad apie pinigų grąžinimo faktą būsite informuoti atskiru pranešimu, kuris bus išsiųstas į Jūsų nurodytą elektroninio pašto adresą. Galutinis pinigų įskaitymo į Jūsų sąskaitą terminas priklauso nuo Jūsų banko vidaus procedūrų ir taisyklių.


KODĖL KAI KURIOS PREKĖS NETURI APRAŠYMO?

Prekės aprašymo gali nebūti tuo atveju, jei tiekėjas nepateikia išsamios informacijos apie prekę ar jos aprašymo. Tokiais atvejais dedame visas pastangas, kad prekės pavadinimas būtų kuo informatyvesnis.