1. Prekių grąžinimas ir keitimas
1.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
1.2. Pirkėjas gali grąžinti prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos.
1.3. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris turi būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 valandas po išsiuntimo.
1.4. Prekės Pardavėjui turi būti grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Grąžinant kokybiškas arba keičiamas prekes, jų grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
1.5. Grąžindamas prekes Pardavėjui, Pirkėjas privalo užtikrinti, kad siuntimo metu prekės būtų tinkamai supakuotos ir nepažeistos. Pirkėjas atsako už saugų grąžinamų prekių pristatymą. Pardavėjas nėra atsakingas už patirtų grąžinamų prekių siuntimo išlaidų kompensavimą ar sumokėtos kainos grąžinimą, jei prekė dingsta siuntimo metu, nepristatoma Pardavėjui arba yra pažeista grąžinimo metu dėl netinkamo Pirkėjo supakavimo.
1.6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą).
1.7. Grąžinant kokybiškas arba keičiamas prekes, jų grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
1.8. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu ir pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar vaizdo įrašus, jei tai padeda identifikuoti priežastį.
1.9. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti užsakymo numerį ir užpildytą grąžinimo formą (jeigu grąžinimo formos atspausdinti nėra galimybės, Pirkėjas gali pateikti aiškų raštišką pranešimą el. paštu. Gavęs Pirkėjo pranešimą el. paštu, Pardavėjas nedelsiant išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą).
1.10. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama už tą prekę sumokėta pinigų suma ir prekės pristatymo Pirkėjui išlaidos. Grąžinamos prekės siuntimo atgal Pardavėjui išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.
1.11. Užsakius keletą prekių ir grąžinant vieną iš jų, Pirkėjui grąžinami tik už tą prekę sumokėti pinigai. Pristatymo Pirkėjui išlaidos nėra grąžinamos.
1.12. Keičiant kokybišką prekę į kitą, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui kainų skirtumą (jeigu prekės, į kurią keičiama prieš tai užsakyta prekė, kaina yra didesnė). Pakeistos kokybiškos prekės siuntimas Pirkėjui yra mokamas. Pirkėjas įsipareigoja apmokėti siuntimo išlaidas ir kainų skirtumą pagal Pardavėjo pateiktą sąskaitą faktūrą. Pakeista prekė Pirkėjui išsiunčiama tik po pilno atsiskaitymo.
1.13. Grąžinant gautą ne tą prekę (išskyrus atvejus, kai dėl analogiškos prekės pristatymo su Pirkėju buvo susisiekta ir gautas Pirkėjo sutikimas), Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi sumokėti pinigai (už prekę ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
1.14. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška kokybiška preke arba grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus. Pirkėjui grąžinami visi sumokėti pinigai (už prekę ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
1.15. Pirkėjui pageidaujant, Pardavėjas gali atitinkamai sumažinti nekokybiškos prekės kainą ir grąžinti Pirkėjui kainų skirtumą.
1.16. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę, Pirkėjas gali tai padaryti informuodamas Pardavėją el. paštu ir pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar vaizdo įrašus, aiškiai apibūdinančius iškilusią problemą.
1.17. Grąžinant nekokybišką prekę, pageidautina, kad ji būtų originalioje pakuotėje. Grąžinama nekokybiška prekė neturi būti tyčia sugadinta, turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo. Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.
1.18. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jeigu Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.5.–1.8. ir 1.16.–1.17. punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.19. Gavęs grąžinamą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos grąžina Pirkėjui pinigus už prekę. Apie grąžinamos prekės gavimą Pardavėjas informuoja Pirkėją el. paštu.
1.20. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma, atsižvelgiant į galiojusią nuolaidą.
1.21. Pagamintos ir/arba atvežtos pagal specialų Pirkėjo užsakymą prekės nėra grąžinamos, jei neturi kokybės trūkumų.
1.22. Pirkėjas negali grąžinti prekių, jei jos buvo pagamintos pagal specialius jo nurodymus (pritaikytos individualiems Pirkėjo poreikiams); greitai gendančių produktų; išpakuotų po pristatymo prekių, kurios netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; supakuotų garso ar vaizdo įrašų, programinės įrangos, jei Pirkėjas pažeidė pakuotę po pristatymo; laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų. Visas negrąžinamų prekių sąrašas yra pateiktas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalyje.
1.23. Grąžindamas pinigus, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui į el. paštą pinigų grąžinimo faktą patvirtinantį dokumentą. Pinigų grąžinimo ir įskaitymo greitis priklauso nuo Pirkėjo mokėjimo kortelę ar banko sąskaitą aptarnaujančio banko terminų ir galiojančių procedūrų.
1.24. Pristatytos prekės neatsiėmimas nėra prilyginamas prekės grąžinimui. Tokiu atveju Pirkėjas privalo padengti Pardavėjo patirtas išlaidas, susijusias su prekės pristatymu ir grąžinimu Pardavėjui. Šios išlaidos bus išskaičiuotos iš Pirkėjui grąžinamos sumos, jei tokia būtų.
2. Pinigų grąžinimas negalint įvykdyti užsakymo
2.1. Negalėdamas pristatyti užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką prekę, Pardavėjas grąžina Pirkėjo sumokėtus pinigus.
2.1.1. Jeigu mokėjimas buvo atliktas per elektroninę bankininkystę, pinigai grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas.
2.1.2. Jeigu mokėjimas buvo atliktas internetu banko mokėjimo kortele, pinigai grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 9 (devynias) darbo dienas.
2.1.3. Jeigu Pirkėjas mokėjo grynaisiais pinigais „Maxima“ kasose arba per „Perlo“ terminalą, pinigai grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų. Papildomas aptarnavimo mokestis, jei buvo taikomas, nėra grąžinamas.
2.2. Jeigu užsakant prekes Pirkėjas pasirinko mokėjimą išsimokėtinai (lizingu), Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su lizingo bendrove dėl tolimesnių veiksmų, susijusių su pinigų grąžinimu.
2.3. Grąžindamas pinigus, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui į el. paštą pinigų grąžinimo faktą patvirtinantį dokumentą. Pinigų grąžinimo ir įskaitymo greitis priklauso nuo Pirkėjo mokėjimo kortelę ar banko sąskaitą aptarnaujančio banko terminų ir galiojančių procedūrų.
3. Baigiamosios nuostatos
3.1. Šios prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės yra sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais galiojančiais teisės aktais.
3.2. Šioms taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.