Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato elektroninės parduotuvės „Griebk.Lt“ (toliau – Pardavėjas) ir prekių pirkėjo (toliau – Pirkėjas) tarpusavio teises, pareigas bei atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, kuris apibrėžia prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo, grąžinimo ir ginčų sprendimo sąlygas tarp Pardavėjo ir Pirkėjo.
1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą „Griebk.Lt“ elektroninėje parduotuvėje, patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis, suprato jų turinį ir su jomis sutinka.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai keisti šias Taisykles. Pakeitimai įsigalioja juos paskelbus elektroninėje parduotuvėje „Griebk.Lt“. Pirkėjui taikomos Taisyklės, galiojusios užsakymo pateikimo metu.
2. Pirkėjo teisės ir pareigos
2.1. Pirkėjas įsipareigoja:
• Sumokėti Pardavėjui už užsakytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
• Pateikti išsamią, teisingą ir tikslią informaciją, prašomą užsakymo pateikimo metu.
• Nedelsiant informuoti Pardavėją apie pateiktų duomenų pasikeitimus, jei tai gali turėti įtakos užsakymo vykdymui.
• Priimti užsakytas prekes.
• Laikytis šiose Taisyklėse ir „Griebk.Lt“ prekių grąžinimo taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
2.2. Pirkėjas turi teisę:
• Pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje „Griebk.Lt“ šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
• Per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos atsisakyti kokybiškų prekių (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytas išimtis ir šiose Taisyklėse numatytus atvejus), apie tai raštu informuodamas Pardavėją.
• Grąžinti netinkamos kokybės prekes vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
• Pateikti pretenzijas dėl prekių kokybės, kiekio ar kitų trūkumų Civilinio kodekso nustatyta tvarka.
3. Pardavėjo teisės ir pareigos
3.1. Pardavėjas įsipareigoja:
• Sudaryti Pirkėjui sąlygas tinkamai naudotis „Griebk.Lt“ elektroninės parduotuvės paslaugomis.
• Gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jo asmens duomenis ir juos tvarkyti laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimų. Asmens duomenys nebus perduodami tretiesiems asmenims, išskyrus Privatumo politikoje numatytus atvejus ir tik aiškiai apibrėžtais tikslais.
• Pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
• Kartu su prekėmis pateikti prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą ar kitą teisės aktų reikalavimus atitinkantį dokumentą). Jei dokumentas nėra atspausdintas ir pridėtas prie siunčiamų prekių, jis Pirkėjui išsiunčiamas užsakyme nurodytu elektroniniu paštu.
• Negalėdamas pristatyti užsakytos prekės dėl svarbių priežasčių, pasiūlyti Pirkėjui analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti analogą, grąžinti sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
• Priimti Pirkėjo grąžinamas prekes ir grąžinti už jas sumokėtus pinigus šiose Taisyklėse ir „Griebk.Lt“ prekių grąžinimo taisyklėse nustatyta tvarka.
3.2. Pardavėjas turi teisę:
• Susidarius svarbioms aplinkybėms (pvz., techniniams sutrikimams, gedimams), laikinai arba visam laikui sustabdyti ar nutraukti „Griebk.Lt“ elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
• Vienašališkai keisti šias Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo „Griebk.Lt“ interneto svetainėje. Jei Pirkėjas po Taisyklių pakeitimų tęsia naudojimąsi „Griebk.Lt“ paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas su pakeitimais sutiko.
• Nepriimti kokybiškų prekių ir negrąžinti Pirkėjui už jas sumokėtų pinigų, jei grąžinama kokybiška prekė patenka į Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalyje numatytų negrąžinamų prekių sąrašą, buvo pagaminta/vežama Pirkėjui pagal specialų individualų užsakymą, buvo naudota, sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą dėl Pirkėjo kaltės, arba jei Pirkėjas nesilaikė prekių grąžinimo terminų ir tvarkos, nustatytos „Griebk.Lt“ prekių grąžinimo taisyklėse.
4. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
4.1. Pirkėjas gali užsakyti prekes „Griebk.Lt“ elektroninėje parduotuvėje visą parą, 7 dienas per savaitę, išskyrus techninės priežiūros ar atnaujinimo metu.
4.2. Visos prekių kainos „Griebk.Lt“ elektroninėje parduotuvėje yra nurodytos eurais su įskaičiuotais visais taikytinais mokesčiais. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti prekių kainas. Pasikeitus mokesčių dydžiams (pvz., PVM), kainos gali būti atitinkamai koreguojamos. Pirkėjui, pateikusiam užsakymą iki kainos pasikeitimo, taikoma užsakymo pateikimo metu galiojusi kaina.
4.3. Pirkėjui pateikus ir apmokėjus užsakymą, Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu išsiunčiamas automatinis pranešimas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
4.4. Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:
• naudojantis elektronine bankininkyste per banklink sistemą;
• banko mokėjimo kortele internetu;
• banko mokėjimo kortele atsiimant prekes Pardavėjo nurodytose vietose Vilniuje (jei tokia galimybė siūloma užsakymo metu);
• bankiniu pavedimu pagal gautą išankstinio mokėjimo sąskaitą.
4.5. Jeigu Pirkėjas užsakymo pateikimo metu pasirenka mokėjimą bankiniu pavedimu arba atsiskaitymą banko mokėjimo kortele atsiimant prekes Vilniuje, prekės yra rezervuojamos laikotarpiui, nurodytam šių Taisyklių 4.5.1. ir 4.5.2. punktuose. Pasikeitus prekių kainoms rezervacijos laikotarpiu, Pardavėjas įsipareigoja parduoti prekes kainomis, nurodytomis užsakymo pateikimo metu.
4.5.1. Pirkėjas, pasirinkęs mokėjimą bankiniu pavedimu, įsipareigoja atlikti mokėjimą per 2 (dvi) kalendorines dienas nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos išrašymo datos. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per nurodytą terminą, užsakymas automatiškai anuliuojamas.
4.5.2. Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymą banko mokėjimo kortele atsiimant prekes Vilniuje, įsipareigoja atsiimti užsakymą per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo informacijos apie suruoštą užsakymą gavimo datos. Pirkėjui neatsiėmus užsakymo per nurodytą terminą, užsakymas anuliuojamas.
4.6. Pirkėjui atsiskaitant bankiniu pavedimu, Pardavėjas įsipareigoja informuoti Pirkėją apie pinigų gavimą, išsiųsdamas informacinį pranešimą Pirkėjo užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu.
4.7. Visi mokėjimai atliekami eurais. Atsiskaitymo momentu laikomas faktinis lėšų įskaitymas į Pardavėjo banko sąskaitą.
5. Prekių pristatymas
5.1. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš Pardavėjo siūlomų prekių pristatymo būdų: į pasirinktą paštomatą, Lietuvos paštu registruotu pašto siuntiniu, kurjerio tarnyba Pirkėjo nurodytu adresu arba atsiėmimas iš Pardavėjo Vilniuje (jei tokia galimybė siūloma). Konkretaus pristatymo būdo kaina priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto būdo. Aktualios pristatymo kainos yra nurodytos „Griebk.Lt“ interneto svetainės skiltyje „Prekių pristatymas ir kainos“ ir yra pateikiamos Pirkėjui užsakymo formavimo metu.
5.2. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti prekes per nurodytą laiką nuo užsakymo patvirtinimo, išskyrus atvejus, kai apie galimus vėlavimus Pirkėjas informuojamas atskirai.
5.3. Pristatymo paslauga laikoma suteikta nuo momento, kai siunta yra perduota vežėjui ir Pirkėjas yra apie tai yra informuojamas.
5.4. Pirkėjas įsipareigoja užsakymo pateikimo metu nurodyti tikslų ir pilną prekių pristatymo adresą bei užtikrinti, kad prekes priims pats arba jo įgaliotas asmuo. Jei Pirkėjas pats ar jo įgaliotas asmuo prekių priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, laikoma, kad prekės yra tinkamai įteiktos Pirkėjui. Tokiu atveju Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui, nebent įrodo, kad prekės buvo perduotos neteisėtai.
5.5. Prekės išsiunčiamos Pirkėjui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes patvirtinimo dienos, išskyrus atvejus, kai prie prekės nurodytas ilgesnis pristatymo terminas. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimus, atsiradusius dėl trečiųjų šalių (pvz., pašto, kurjerių tarnybų) kaltės ar nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (force majeure). Pirkėjas sutinka, jog išskirtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
5.6. Pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita-faktūra) išsiunčiamas Pirkėjui kartu su užsakytomis prekėmis arba į užsakyme nurodytą el. pašto adresą.
5.7. Pirkėjas sutinka, kad tais atvejais, kai prekės siunčiamos tiesiogiai iš tiekėjo sandėlių, Pardavėjas gali pateikti tiekėjui duomenis, reikalingus siuntos pristatymui (vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys, pristatymo adresas).
5.8. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti prekių pristatymo kainas ir nemokamo pristatymo sumos ribas. Aktualios pristatymo kainos ir nemokamo pristatymo sąlygos yra nurodytos „Griebk.Lt“ interneto svetainės skiltyje „Prekių pristatymas ir kainos“ bei pateikiamos Pirkėjui pasirenkant pristatymo būdą užsakymo formavimo metu.
5.9. Pardavėjas neatsako už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei Pirkėjas pateikė neteisingą, neišsamų ar netikslų pristatymo adresą arba kitus būtinus kontaktinius duomenis.
5.10. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už sutarčių neįvykdymą ar vėlavimą dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti (force majeure aplinkybės). Force majeure aplinkybėmis laikomos nenugalimos aplinkybės, kaip jos apibrėžiamos Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse.
5.11. Pirkėjas, gavęs siuntą su pažeista pakuote, privalo nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją ir, dalyvaujant kurjeriui arba pašto darbuotojui, surašyti pakuotės pažeidimo aktą arba atsisakyti priimti siuntą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas neatsako už prekių pažeidimus, atsiradusius transportavimo metu, jei tokie pažeidimai galėjo būti nustatyti pakuotės apžiūros metu. Taip pat Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jei gavo neužsakytas prekes, netinkamą jų kiekį ar nepilną komplektaciją.
5.12. Jei Pirkėjas nurodė netikslų pristatymo adresą ir dėl to užsakymas grįžo Pardavėjui, o Pirkėjas pageidauja, kad užsakymas būtų persiųstas tiksliu adresu, visas pakartotinio siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
5.13. Pirkėjui nepasirinkus pageidaujamo paštomato, Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra pasirinkti artimiausią Pirkėjo nurodytam gyvenamosios vietos adresui paštomatą, atsižvelgdamas į paštomatų tinklo prieinamumą.
5.14. Pirkėjui laiku neatsiėmus siuntos iš paštomato ar kitos pristatymo vietos ir siuntai grįžus atgal Pardavėjui, Pirkėjui grąžinami pinigai tik už užsakytas prekes. Sumokėta už prekių pristatymą suma, kaip už suteiktą paslaugą, nėra grąžinama. Pirkėjas taip pat įsipareigoja padengti visas su grąžintos siuntos tvarkymu (sandėliavimu, grąžinimo transportavimu) susijusias Pardavėjo išlaidas, jei tokių atsiranda. Ši suma bus išskaičiuota iš Pirkėjui grąžinamos sumos už prekes. Jeigu bendra grąžinimo išlaidų suma viršija prekių vertę, galutinė grąžintina suma Pirkėjui gali būti 0,00 €. Jokie papildomi mokėjimai iš Pirkėjo nereikalaujami.
5.15. Pirkėjui nusprendus atsisakyti pirkimo ir apie savo sprendimą informavus Pardavėją prieš prekių išsiuntimą, Pirkėjui grąžinama visa užsakymo pateikimo metu sumokėta suma, įskaitant pristatymo mokestį.
6. Prekių priėmimas ir pretenzijų pateikimas
6.1. Pirkėjas įsipareigoja užsakymo metu tiksliai ir aiškiai nurodyti prekių pristatymo adresą.
6.2. Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo privalo būti nurodytu adresu prekių pristatymo metu ir priimti prekes. Prekių perdavimo metu Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo privalo pasirašyti prekių perdavimo–priėmimo dokumentą (pvz., važtaraštį, sąskaitą-faktūrą, pristatymo patvirtinimo lapą). Jei prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, tačiau nei Pirkėjas, nei jo įgaliotas asmuo negali jų priimti, atsakomybė už prekių perdavimą trečiajam asmeniui tenka Pirkėjui. Tokiu atveju Pirkėjas netenka teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo neįgaliotam asmeniui, nebent įrodo, kad prekės buvo perduotos neteisėtai.
6.3. Pasirinkus prekių atsiėmimą iš Pardavėjo, Pirkėjas privalo atsiimti prekes šalių sutartu laiku ir Pirkėjo pasirinktoje prekių atsiėmimo vietoje, nurodytoje užsakymo metu.
6.4. Prekių gavimo patvirtinimas ir patikrinimas:
• Prekių perdavimas Pirkėjui patvirtinamas Pirkėjo arba jo įgalioto asmens parašu ant prekių perdavimo–priėmimo dokumento.
• Prieš pasirašydamas prekių perdavimo–priėmimo dokumentą, Pirkėjas privalo atidžiai apžiūrėti pristatytas (atsiimamas) prekes, įvertinti jų kiekį, kokybę (ar nėra akivaizdžių defektų) ir patikrinti komplektaciją.
6.5. Pretenzijų pateikimas dėl akivaizdžių trūkumų:
• Pasirašydamas prekių perdavimo–priėmimo dokumentą be jokių pastabų, Pirkėjas patvirtina, kad gavo tinkamos kokybės, nurodyto kiekio ir pilnos komplektacijos prekes ir neturi jokių pretenzijų dėl akivaizdžių prekių trūkumų (pvz., išorinių pažeidimų, kiekio neatitikimų, trūkstamų dalių), kurie galėjo būti pastebėti prekių perdavimo metu.
• Jei Pirkėjas prekių perdavimo metu pastebi akivaizdžius prekių trūkumus, jis privalo juos detaliai pažymėti prekių perdavimo–priėmimo dokumente ir, esant būtinybei, nedelsiant informuoti Pardavėją raštu (pvz., elektroniniu paštu) apie pastebėtus trūkumus, pateikdamas įrodymus (nuotraukas, vaizdo įrašus). Tokiu atveju Pardavėjas įvertins situaciją ir spręs dėl tolesnių veiksmų, pavyzdžiui, prekių pakeitimo naujomis, trūkumų pašalinimo ar kitų abiem šalims priimtinų sprendimų.
6.6. Pretenzijų pateikimas dėl paslėptų trūkumų:
• Šios Taisyklės neriboja Pirkėjo teisės reikšti pretenzijas dėl paslėptų prekių trūkumų, kurie nebuvo ir negalėjo būti pastebėti įprasto prekių priėmimo metu.
• Pretenzijos dėl paslėptų prekių trūkumų turi būti pateiktos Pardavėjui raštu per Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus terminus nuo tos dienos, kai Pirkėjas nustatė paslėptą trūkumą. Prie raštiškos pretenzijos būtina pridėti trūkumus pagrindžiančius įrodymus, pavyzdžiui, nuotraukas, vaizdo įrašus, defektų aktus.
• Dėl trūkumų Pirkėjas taip pat gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas: A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el. paštas: tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 2626760, interneto svetainė: https://vvtat.lrv.lt/lt/), jei nepavyksta susitarti su Pardavėju.
6.7. Pardavėjo atsakomybės apribojimai:
• Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei Pirkėjas pateikė neteisingą, neišsamų ar netikslų pristatymo adresą arba kitus būtinus kontaktinius duomenis.
• Pardavėjas nėra atsakingas už akivaizdžius prekių trūkumus, jeigu Pirkėjas, priimdamas prekes ir pasirašydamas prekių perdavimo–priėmimo dokumentą, patvirtino, kad jos yra tinkamos kokybės, atitinka nurodytą kiekį, yra pilnos komplektacijos ir Pirkėjas neturi jokių pretenzijų dėl akivaizdžių trūkumų.
• Pardavėjas nėra atsakingas už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti (force majeure), įskaitant, bet neapsiribojant, transporto įmonių veiklos trikdžiais, stichinėmis nelaimėmis, valstybės valdžios institucijų sprendimais, streikais, riaušėmis ir kitomis panašiomis aplinkybėmis.
7. Prekių duomenys, kokybė, garantijos
7.1. Visi parduodamų prekių duomenys ir savybės nurodomi prie konkrečios prekės aprašyme.
7.2. Prekių aprašymuose nurodyta kaina yra už vieną prekės vienetą, nebent aiškiai nurodyta kitaip.
7.3. Prekių nuotraukos yra skirtos tik iliustraciniams tikslams. Atkreipiamas dėmesys, kad originalių prekių spalva, forma, dydis, pakuotė ar kiti parametrai gali skirtis nuo pavaizduotų nuotraukose dėl techninių apšvietimo, ekrano nustatymų ar kitų skirtumų.
7.4. Pardavėjas atskiroms prekėms gali suteikti gamintojo garantiją. Konkretus garantijos terminas ir sąlygos yra nurodomi prekės aprašyme arba pridedami su preke. Jei garantija nesuteikiama, Pirkėjas turi teisę į pretenzijų pateikimą per Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus terminus.
8. Rinkodara ir informacija
8.1. Pardavėjas turi teisę organizuoti įvairias akcijas, nuolaidas ir specialius pasiūlymus.
8.2. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, keisti akcijų sąlygas, taip pat jas nutraukti. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo elektroninėje parduotuvėje „Griebk.Lt“.
8.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui, susijusius su užsakymo vykdymu, siunčia elektroniniu paštu Pirkėjo nurodytu adresu. Pardavėjas neatsako už atvejus, kai Pirkėjas negauna siunčiamų pranešimų dėl interneto paslaugų tiekėjų veiklos sutrikimų, pranešimų patekimo į SPAM (brukalų) aplanką arba dėl neteisingai nurodytų Pirkėjo kontaktinių duomenų.
8.4. Pirkėjo asmens duomenys rinkodaros tikslais (pvz., naujienlaiškių siuntimui) gali būti tvarkomi tik tuo atveju, jei Pirkėjas aiškiai išreiškia savo sutikimą (pvz., užsisakydamas naujienlaiškį).
9. Asmens duomenų tvarkymas
9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes elektroninėje parduotuvėje „Griebk.Lt“, pateikia užsakymo vykdymui būtinus asmens duomenis (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir kita užsakymo formoje nurodyta informacija), kuriuos Pardavėjas gauna tiesiogiai iš Pirkėjo.
9.2. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad:
• sutinka pateikti savo asmens duomenis Pardavėjui;
• yra susipažinęs ir sutinka su šiomis Taisyklėmis bei jose nurodyta asmens duomenų tvarkymo politika;
• neprieštarauja, kad Pardavėjas tvarkytų Pirkėjo asmens duomenis šiose Taisyklėse nurodytais tikslais.
9.3. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų ir tikslių asmens duomenų pateikimą užsakymo metu. Pastebėjęs, kad jo pateikti asmens duomenys yra netikslūs ar neišsamūs, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Pardavėją elektroniniu paštu dėl jų pakeitimo ar patikslinimo.
9.4. Visi Pirkėjų užsakymai ir susiję asmens duomenys yra saugomi „Griebk.Lt“ duomenų bazėje. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymų vykdymo, apskaitos ir veiklos analizės tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad jo nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, susiję su prekių užsakymo vykdymu.
9.5. Užsiprenumeravęs naujienlaiškį, Pirkėjas sutinka gauti rinkodaros pranešimus, kuriuos Pardavėjas mano esant aktualiais Pirkėjui. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos, paspaudęs nuorodą naujienlaiškio apačioje arba kreipdamasis į Pardavėją.
9.6. Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis, Pardavėjas deda visas pagrįstas pastangas, siekdamas užtikrinti jų apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo ar bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Pardavėjas įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenų konfidencialumą. Pirkėjas taip pat privalo imtis atsargumo priemonių ir užtikrinti savo prisijungimo duomenų (jei tokie yra) slaptumą bei saugumą, ypač vengti jų atskleidimo tretiesiems asmenims. Už nepilnamečių asmenų veiksmus ir jų asmens duomenų saugumą atsako jų tėvai arba globėjai.
9.7. Pardavėjas gerbia Pirkėjų privatumą. Asmens duomenys yra renkami tik aiškiai apibrėžtais ir teisėtais tikslais bei toliau netvarkomi būdais, nesuderinamais su šiais tikslais. Visa informacija, susijusi su Pirkėjo asmens duomenimis, yra renkama tik siekiant tinkamai įvykdyti Pirkėjų užsakymus ir išspręsti su prekių pristatymu susijusias problemas. Pasibaigus duomenų saugojimo terminui arba nutraukus elektroninės parduotuvės „Griebk.Lt“ veiklą, visi surinkti Pirkėjų asmens duomenys bus saugiai sunaikinti, išskyrus tuos, kuriuos Pardavėjas privalo saugoti pagal teisės aktų reikalavimus (pvz., buhalterinės apskaitos tikslais).
9.8. Jei elektroninėje parduotuvėje „Griebk.Lt“ yra pateikiamos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų interneto svetaines, Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar aktuali. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą ir išsamumą atsako patys tretieji asmenys. Pardavėjas nėra įpareigotas tikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.
10. Slapukai
10.1. Siekdami užtikrinti, kad lankantis mūsų internetinėje parduotuvėje Jums būtų pateikiamas būtent Jūsų poreikius atitinkantis turinys ir funkcijos, naudojame slapukus (angl. cookies). Slapukai yra nedideli informacijos failai, saugomi Jūsų interneto naršyklėje. Jie leidžia atpažinti Jus kaip ankstesnį svetainės lankytoją, išsaugoti Jūsų naršymo istoriją ir pritaikyti svetainės turinį pagal Jūsų poreikius. Slapukai taip pat padeda užtikrinti sklandų svetainės veikimą, stebėti lankomumą ir rinkti statistinę informaciją apie svetainės lankytojus. Analizuodami šiuos duomenis, galime tobulinti savo svetainę ir padaryti ją patogesnę naudoti. Slapukai naudojami šiems tikslams:
• įsiminti Jūsų pasirinktus nustatymus;
• atkurti prekes, kurias įdėjote į krepšelį ankstesnio apsilankymo metu;
• tobulinti svetainės turinį ir funkcionalumą;
• atpažinti ir suskaičiuoti svetainės lankytojus bei analizuoti jų naršymo būdus svetainėje. Ši informacija padeda gerinti svetainės veikimą, pavyzdžiui, užtikrinti, kad lankytojai galėtų lengvai rasti ieškomą informaciją.
10.2. Jei ateityje persigalvosite, galėsite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrinti įrašytus slapukus. Išsami informacija apie slapukų naudojimą ir valdymą pateikiama mūsų privatumo politikoje.
11. Prekių grąžinimas
11.1. Išsami prekių ir pinigų grąžinimo tvarka yra detaliai aprašyta „Griebk.Lt“ prekių grąžinimo taisyklėse. Norėdami susipažinti su visomis grąžinimo sąlygomis, terminais, būdais ir reikiamais veiksmais, prašome peržiūrėti „Griebk.Lt“ prekių grąžinimo taisykles, kurios yra skelbiamos mūsų interneto svetainėje adresu https://griebk.lt/pages/return-policy. „Griebk.Lt“ prekių grąžinimo taisyklėse rasite atsakymus į visus Jums rūpimus klausimus, susijusius su prekių grąžinimu ir pinigų grąžinimo procesu.
11.2. Kokybiškų prekių grąžinimas:
11.2.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti kokybišką prekę, nenurodydamas atsisakymo priežasties, išskyrus Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis (pvz., greitai gendančios prekės, supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir negali būti grąžintos dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, prekės, pagamintos pagal individualų užsakymą ir pritaikytos asmeniniams vartotojo poreikiams, ir kt.). Pirkėjas negali grąžinti kokybiškų prekių, kurios buvo pagamintos/vežamos Pirkėjui pagal specialų Pirkėjo individualų užsakymą.
11.2.2. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę, Pirkėjas privalo raštu (pvz., elektroniniu paštu) informuoti Pardavėją apie sutarties atsisakymą, nurodydamas užsakymo numerį ir grąžinamos prekės pavadinimą. Rekomenduojama užpildyti prekių grąžinimo aktą arba prašymą, jei toks yra pateikiamas Pardavėjo interneto svetainėje.
11.2.3. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje (išskyrus pakuotės atidarymą, reikalingą prekei apžiūrėti), nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeista, su visomis originaliomis etiketėmis ir komplektuojančiomis dalimis), t. y. tokios būklės, kokios Pirkėjas ją gavo.
11.2.4. Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui grąžinama visa už prekę sumokėta suma, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias Pirkėjui pasirinkus ne pigiausią Pardavėjo siūlomą pristatymo būdą).
11.2.5. Grąžinamos kokybiškos prekės siuntimo atgal Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas aiškiai nurodo kitaip.
11.3. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas:
11.3.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti netinkamos kokybės prekes, kurių trūkumai išryškėjo per įstatymų nustatytą garantinį laikotarpį arba per protingą terminą nuo prekės gavimo dienos, jei gamintojo garantija nėra suteikiama.
11.3.2. Norėdamas grąžinti netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas privalo raštu (pvz., elektroniniu paštu) informuoti Pardavėją, nurodydamas užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą ir išsamų prekės trūkumo aprašymą bei, jei įmanoma, pridėdamas defekto nuotraukas ar vaizdo įrašus.
11.3.3. Grąžinant netinkamos kokybės prekę, Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti Pirkėjo patirtas protingas ir pagrįstas grąžinimo išlaidas, jei Pirkėjas grąžino prekę Pardavėjo nurodytu būdu.
11.3.4. Grąžinus netinkamos kokybės prekę, Pirkėjo pageidavimu, ir atlikus prekės kokybės įvertinimą, prekė yra pakeičiama į kokybišką analogišką prekę (jei įmanoma) arba Pirkėjui grąžinami už prekę sumokėti pinigai.
11.4. Pinigų grąžinimo tvarka:
11.4.1. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžinamos prekės gavimo ir jos būklės patikrinimo dienos, pervedant pinigus į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Šios Taisyklės yra sudarytos ir aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Vartotojų teisių apsaugos įstatymu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
12.2. Visi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kylantys nesutarimai dėl šių Taisyklių vykdymo yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.