Iškilo klausimų? Tel. pasiteiravimui: +37067203766; +37067000559

Prekių pirkimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos prekių įsigijimo ir grąžinimo sąlygos internetinėje parduotuvėje Griebk.Lt (toliau – Griebk.Lt). 

1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Griebk.Lt, patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir su jomis sutinka.


2. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

2.1. Pirkėjas įsipareigoja:

sumokėti Pardavėjui už užsakytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

pateikti išsamią ir teisingą informaciją, prašomą užsakymo pateikimo metu.

nedelsiant informuoti Pardavėją apie pateiktų duomenų pasikeitimus.

laikytis šiose Taisyklėse ir Griebk.Lt Prekių grąžinimo taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2.2. Pirkėjas turi teisę:

pirkti prekes Griebk.Lt nustatyta tvarka.

per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos atsisakyti kokybiškų prekių (išskyrus Taisyklėse nurodytas išimtis), informuodamas apie tai Pardavėją raštu (pvz., elektroniniu paštu) ir grąžindamas prekes originalioje, nepažeistoje pakuotėje, nenaudotas, nepraradusias prekinės išvaizdos ir tinkamas tolesniam pardavimui.

grąžinti netinkamos kokybės prekes vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.


3. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

3.1. Pardavėjas įsipareigoja:

sudaryti Pirkėjui visas sąlygas tinkamai naudotis Griebk.Lt teikiamomis paslaugomis.

gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jo asmens duomenis ir neperduoti jų tretiesiems asmenims, išskyrus šių Taisyklių 5.5. punkte numatytus atvejus bei Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

kartu su prekėmis pateikti prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą). Jei sąskaita-faktūra nėra atspausdinta ir pridėta prie siunčiamų prekių, ji Pirkėjui išsiunčiama užsakyme nurodytu elektroniniu paštu.

negalėdamas pristatyti užsakytos prekės, pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti analogą, grąžinti sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 14 darbo dienų.

priimti Pirkėjo grąžinamas prekes ir grąžinti už jas sumokėtus pinigus šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

3.2. Pardavėjas turi teisę:

susidarius svarbioms aplinkybėms, laikinai arba visam laikui nutraukti Griebk.Lt veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

vienašališkai keisti šias Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Griebk.Lt interneto svetainėje. Pirkėjui po Taisyklių pakeitimų tęsiant naudojimąsi Griebk.Lt paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas su pakeitimais sutiko.

negrąžinti Pirkėjui sumokėtų pinigų, jei grąžinama kokybiška prekė buvo pagaminta/vežama Pirkėjui pagal specialų Pirkėjo užsakymą, buvo naudota, sugadinta ar kitaip pažeista dėl Pirkėjo kaltės arba jei Pirkėjas nesilaikė prekių grąžinimo terminų ir tvarkos, nustatytos Griebk.Lt Prekių grąžinimo taisyklėse.


4. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai

4.1. Pirkėjas Griebk.Lt gali pirkti visą parą.

4.2. Visos prekių kainos Griebk.Lt yra nurodytos eurais. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti prekių kainas. Pasikeitus mokesčių dydžiams, kainos gali būti atitinkamai koreguojamos.

4.3. Pirkėjui pateikus ir apmokėjus užsakymą, Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu išsiunčiamas automatinis pranešimas, patvirtinantis užsakymo gavimą.

4.4. Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti vienu iš šių būdų: naudojantis elektronine bankininkyste, banko mokėjimo kortele internetu, banko mokėjimo kortele atsiimant prekes Pardavėjo nurodytose vietose Vilniuje, bankiniu pavedimu pagal gautą išankstinio mokėjimo sąskaitą.

4.5. Jeigu Pirkėjas užsakymo pateikimo metu pasirenka mokėjimą bankiniu pavedimu arba atsiskaitymą banko mokėjimo kortele atsiimant prekes Vilniuje, prekės yra rezervuojamos laikotarpiui, nurodytam šių Taisyklių 4.5.1. ir 4.5.2. punktuose. Pasikeitus prekių kainoms rezervacijos laikotarpiu, Pardavėjas įsipareigoja parduoti prekes kainomis, nurodytomis užsakymo pateikimo metu.

4.5.1. Pirkėjas, pasirinkęs mokėjimą bankiniu pavedimu, įsipareigoja atlikti mokėjimą per 2 (dvi) kalendorines dienas nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos išrašymo datos.

Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per nurodytą terminą, užsakymas automatiškai anuliuojamas.

4.5.2. Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymą banko mokėjimo kortele atsiimant prekes Vilniuje, įsipareigoja atsiimti užsakymą per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo informacijos apie suruoštą užsakymą gavimo datos.

Pirkėjui neatsiėmus užsakymo per nurodytą terminą, užsakymas anuliuojamas.

4.6. Pirkėjui atsiskaitant bankiniu pavedimu, Pardavėjas įsipareigoja informuoti Pirkėją apie pinigų gavimą išsiųsdamas informacinį pranešimą Pirkėjo užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu.


5. Prekių pristatymas

5.1. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių prekių pristatymo būdų: į pasirinktą paštomatą, Lietuvos paštu registruotu pašto siuntiniu, kurjerio tarnyba Pirkėjo nurodytu adresu arba atsiėmimas iš Pardavėjo vienu iš Pirkėjo pasirinktų adresų Vilniuje. Konkretaus pristatymo būdo kaina priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto būdo. Aktualios pristatymo kainos yra nurodytos Griebk.Lt interneto svetainės skiltyje „Prekių pristatymas ir kainos“.

5.2. Pirkėjas įsipareigoja užsakymo pateikimo metu nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą ir prekes priimti pats arba užtikrinti, kad prekes priims kitas jo įgaliotas asmuo. Jei Pirkėjas pats ar jo įgaliotas asmuo prekių priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

5.3. Prekės išsiunčiamos Pirkėjui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes patvirtinimo dienos. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimus, atsiradusius dėl trečiųjų šalių (pvz., pašto, kurjerių tarnybų) kaltės. Pirkėjas sutinka, jog išskirtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

5.4. Pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita-faktūra) išsiunčiamas Pirkėjui kartu su užsakytomis prekėmis arba į užsakyme nurodytą el. pašto adresą.

5.5. Pirkėjas sutinka kad tais atvejais, kai prekės siunčiamos tiesiogiai iš tiekėjo sandėlių, Pardavėjas gali pateikti tiekėjui duomenis, reikalingus siuntos pristatymui (vardas, pavardė, kontaktiniai duomenis).

5.6. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti prekių pristatymo kainas ir nemokamo pristatymo sumos ribas. Aktualios pristatymo kainos ir nemokamo pristatymo sąlygos yra nurodytos Griebk.Lt interneto svetainės skiltyje „Prekių pristatymas ir kainos“ bei pateikiamos Pirkėjui pasirenkant pristatymo būdą užsakymo formavimo metu.

5.7. Pardavėjas neatsako už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei Pirkėjas pateikė neteisingą ar neišsamų pristatymo adresą arba kitus būtinus kontaktinius duomenis.

5.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti (force majeure aplinkybės).

5.9. Pirkėjas, gavęs siuntą su pažeista pakuote, privalo nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją ir, dalyvaujant kurjeriui arba pašto darbuotojui, surašyti pakuotės pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas neatsako už prekių pažeidimus, atsiradusius transportavimo metu. Taip pat Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jei gavo neužsakytas prekes arba netinkamą jų kiekį, nepilną komplektaciją.

5.10. Jei Pirkėjas nurodė netikslų pristatymo adresą ir dėl to užsakymas grįžo Pardavėjui, o Pirkėjas pageidauja, kad užsakymas būtų persiųstas tiksliu adresu, visas pakartotinio siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

5.11. Pirkėjui nepasirinkus pageidaujamo paštomato, Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra pasirinkti paštomatą, atsižvelgdamas į Pirkėjo nurodytą gyvenamosios vietos adresą ir paštomatų tinklo prieinamumą.

5.12. Pirkėjui laiku neatsiėmus siuntos iš paštomato ar kitos pristatymo vietos ir siuntai grįžus Pardavėjui, Pirkėjui sumokėta už prekių pristatymą suma nėra grąžinama. Pirkėjas įsipareigoja padengti visas su grąžintos siuntos tvarkymu susijusias Pardavėjo išlaidas. Ši suma gali būti išskaičiuota iš Pirkėjui grąžinamos sumos už prekes.


6. Prekių priėmimas ir pretenzijų pateikimas

6.1. Pirkėjas įsipareigoja užsakymo metu tiksliai ir aiškiai nurodyti prekių pristatymo adresą.

6.2. Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo privalo būti nurodytu adresu prekių pristatymo metu ir priimti prekes. Prekių perdavimo metu Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo privalo pasirašyti prekių perdavimo–priėmimo dokumentą. Jei prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, tačiau nei Pirkėjas, nei jo įgaliotas asmuo negali jų priimti, atsakomybė už prekių perdavimą trečiajam asmeniui tenka Pirkėjui. Tokiu atveju Pirkėjas netenka teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo neįgaliotam asmeniui.

6.3. Pasirinkus prekių atsiėmimą iš Pardavėjo, Pirkėjas privalo atsiimti prekes šalių sutartu laiku ir Pirkėjo pasirinktoje prekių atsiėmimo vietoje, nurodytoje užsakymo metu.

6.4. Prekių gavimo patvirtinimas ir patikrinimas:

Prekių perdavimas Pirkėjui patvirtinamas Pirkėjo arba jo įgalioto asmens parašu ant prekių perdavimo–priėmimo dokumento (pvz., važtaraščio, sąskaitos-faktūros, pristatymo patvirtinimo lapo).

Prieš pasirašydamas prekių perdavimo–priėmimo dokumentą, Pirkėjas privalo apžiūrėti pristatytas (atsiimamas) prekes, įvertinti jų kiekį, kokybę (ar nėra akivaizdžių defektų) ir patikrinti komplektaciją.

6.5. Pretenzijų pateikimas dėl akivaizdžių trūkumų:

Pasirašydamas prekių perdavimo–priėmimo dokumentą be jokių pastabų, Pirkėjas patvirtina, kad gavo tinkamos kokybės, nurodyto kiekio ir pilnos komplektacijos prekes ir neturi jokių pretenzijų dėl akivaizdžių prekių trūkumų (pvz., išorinių pažeidimų, kiekio neatitikimų, trūkstamų dalių), kurie galėjo būti pastebėti prekių perdavimo metu.

Jei Pirkėjas prekių perdavimo metu pastebi akivaizdžius prekių trūkumus, jis privalo juos detaliai pažymėti prekių perdavimo–priėmimo dokumente ir, esant būtinybei, nedelsiant informuoti Pardavėją raštu (pvz., elektroniniu paštu) apie pastebėtus trūkumus. Tokiu atveju Pardavėjas įvertins situaciją ir spręs dėl tolesnių veiksmų, pavyzdžiui, prekių pakeitimo naujomis, trūkumų pašalinimo ar kitų abiem šalims priimtinų sprendimų.

6.6. Pretenzijų pateikimas dėl paslėptų trūkumų:

Šios Taisyklės neriboja Pirkėjo teisės reikšti pretenzijas dėl paslėptų prekių trūkumų, kurie nebuvo ir negalėjo būti pastebėti įprasto prekių priėmimo metu.

Pretenzijos dėl paslėptų prekių trūkumų turi būti pateiktos Pardavėjui raštu per Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus terminus nuo tos dienos, kai Pirkėjas nustatė paslėptą trūkumą. Prie raštiškos pretenzijos būtina pridėti trūkumus pagrindžiančius įrodymus, pavyzdžiui, nuotraukas, vaizdo įrašus.

6.7. Pardavėjo atsakomybės apribojimai:

Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei Pirkėjas pateikė neteisingą, neišsamų ar netikslų pristatymo adresą arba kitus būtinus kontaktinius duomenis.

Pardavėjas nėra atsakingas už akivaizdžius prekių trūkumus, jeigu Pirkėjas, priimdamas prekes ir pasirašydamas prekių perdavimo–priėmimo dokumentą, patvirtino, kad jos yra tinkamos kokybės, atitinka nurodytą kiekį, yra pilnos komplektacijos ir Pirkėjas neturi jokių pretenzijų dėl akivaizdžių trūkumų.

Pardavėjas nėra atsakingas už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti (force majeure), įskaitant, bet neapsiribojant, transporto įmonių veiklos trikdžiais, stichinėmis nelaimėmis, valstybės valdžios institucijų sprendimais, streikais, riaušėmis ir kitomis panašiomis aplinkybėmis.


7. Prekių duomenys, kokybė, garantijos

7.1. Visi parduodamų prekių duomenys nurodomi prie prekės aprašyme.

7.2. Prekių aprašymuose gali būti pavaizduota daugiau nei vieneto prekės kaina.

7.3. Prekių nuotraukos yra skirtos tik iliustraciniams tikslams, todėl originalių prekių pakuotės išvaizda gali skirtis nuo pavaizduotos nuotraukose.

7.4. Pardavėjas atskiroms prekėms gali suteikti garantiją, kurios konkretus terminas ir sąlygos yra nurodomos prekės aprašyme.


8. Rinkodara ir informacija

8.1. Pardavėjas turi teisę organizuoti įvairias akcijas.

8.2. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, keisti akcijų sąlygas, taip pat jas nutraukti. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo momento.

8.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia elektroniniu paštu. Pardavėjas neatsako už atvejus, kai Pirkėjas negauna siunčiamų pranešimų dėl interneto paslaugų tiekėjų veiklos sutrikimų, pranešimų patekimo į SPAM aplanką arba dėl neteisingai nurodytų Pirkėjo kontaktinių duomenų.

8.4. Pirkėjo asmens duomenys rinkodaros tikslais gali būti tvarkomi tik tuo atveju, jei Pirkėjas aiškiai išreiškia savo sutikimą.


9. Asmens duomenų tvarkymas

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes internetinėje parduotuvėje Griebk.Lt, pateikia užsakymo vykdymui būtinus asmens duomenis, kuriuos Pardavėjas gauna tiesiogiai iš Pirkėjo, inicijavus pirkimą.

9.2. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad:

sutinka pateikti savo asmens duomenis Pardavėjui;

yra susipažinęs ir sutinka su šiomis Taisyklėmis bei jose nurodyta asmens duomenų tvarkymo politika;

neprieštarauja, kad Pardavėjas tvarkytų Pirkėjo asmens duomenis šiose Taisyklėse nurodytais tikslais.

9.3. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų ir tikslių asmens duomenų pateikimą užsakymo metu. Pastebėjęs, kad jo pateikti asmens duomenys yra netikslūs ar neišsamūs, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Pardavėją elektroniniu paštu dėl jų pakeitimo ar patikslinimo.

9.4. Visi Pirkėjų užsakymai yra saugomi Griebk.Lt duomenų bazėje. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymų vykdymo, apskaitos ir veiklos analizės tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad jo nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, susiję su prekių užsakymo vykdymu.

9.5. Užsiprenumeravęs naujienlaiškį, Pirkėjas sutinka gauti informacinius pranešimus, kuriuos Pardavėjas mano esant aktualiais Pirkėjui. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos.

9.6. Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis, Pardavėjas deda visas pagrįstas pastangas, siekdamas užtikrinti jų apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo ar bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Pardavėjas įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenų konfidencialumą, tačiau Pirkėjas taip pat privalo imtis atsargumo priemonių ir užtikrinti savo prisijungimo duomenų slaptumą bei saugumą, ypač vengti jų atskleidimo tretiesiems asmenims. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, įsipareigoja saugoti savo prisijungimo duomenis ir neatskleisti jų kitiems asmenims. Už nepilnamečių asmenų veiksmus ir jų asmens duomenų saugumą atsako jų tėvai arba globėjai.

9.7. Pardavėjas gerbia Pirkėjų privatumą. Asmens duomenys yra renkami tik aiškiai apibrėžtais ir teisėtais tikslais bei toliau netvarkomi būdais, nesuderinamais su šiais tikslais. Visa informacija, susijusi su Pirkėjo asmens duomenimis (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir kita užsakymo formoje nurodyta informacija), yra renkama tik siekiant tinkamai įvykdyti Pirkėjų užsakymus ir išspręsti su prekių pristatymu susijusias problemas. Nutraukus internetinės parduotuvės Griebk.Lt veiklą, visi surinkti Pirkėjų asmens duomenys bus saugiai sunaikinti.

9.8. Pirkėjo asmens duomenys rinkodaros tikslais tvarkomi tik gavus aiškų Pirkėjo sutikimą.

9.9. Jei internetinėje parduotuvėje Griebk.Lt yra pateikiamos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų interneto svetaines, Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar aktuali. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą ir išsamumą atsako patys tretieji asmenys. Pardavėjas nėra įpareigotas tikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.


10. Slapukai

10.1. Siekdami užtikrinti, kad lankantis mūsų internetinėje parduotuvėje Jums būtų pateikiamas būtent Jūsų poreikius atitinkantis turinys ir funkcijos, naudojame slapukus (angl. cookies). Slapukai yra nedideli informacijos failai, saugomi Jūsų interneto naršyklėje. Jie leidžia atpažinti Jus kaip ankstesnį svetainės lankytoją, išsaugoti Jūsų naršymo istoriją ir pritaikyti svetainės turinį pagal Jūsų poreikius. Slapukai taip pat padeda užtikrinti sklandų svetainės veikimą, stebėti lankomumą ir rinkti statistinę informaciją apie svetainės lankytojus. Analizuodami šiuos duomenis, galime tobulinti savo svetainę ir padaryti ją patogesnę naudoti. Slapukai naudojami šiems tikslams:

įsiminti Jūsų pasirinktus nustatymus;

atkurti prekes, kurias įdėjote į krepšelį ankstesnio apsilankymo metu;

tobulinti svetainės turinį ir funkcionalumą;

atpažinti ir suskaičiuoti svetainės lankytojus bei analizuoti jų naršymo būdus svetainėje. Ši informacija padeda gerinti svetainės veikimą, pavyzdžiui, užtikrinti, kad lankytojai galėtų lengvai rasti ieškomą informaciją.

10.2. Jei ateityje persigalvosite, galėsite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrinti įrašytus slapukus.


11. Prekių grąžinimas

11.1. Išsami prekių ir pinigų grąžinimo tvarka yra detaliai aprašyta Griebk.Lt Prekių grąžinimo taisyklėse. Norėdami susipažinti su visomis grąžinimo sąlygomis, terminais, būdais ir reikiamais veiksmais, prašome peržiūrėti Griebk.Lt Prekių grąžinimo taisykles, kurios yra skelbiamos mūsų interneto svetainėje adresu https://griebk.lt/pages/return-policy.

Griebk.Lt Prekių grąžinimo taisyklėse rasite atsakymus į visus Jums rūpimus klausimus, susijusius su prekių grąžinimu ir pinigų grąžinimo procesu.

11.2. Kokybiškų prekių grąžinimas

11.2.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti kokybiškos prekės, nenurodydamas atsisakymo priežasties. Pirkėjas negali grąžinti kokybiškų prekių, kurios buvo pagamintos/vežamos Pirkėjui pagal specialų Pirkėjo užsakymą.

11.2.2. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją raštu (pvz., elektroniniu paštu), nurodydamas užsakymo numerį ir grąžinamos prekės pavadinimą.

11.2.3. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeista, su visomis originaliomis etiketėmis ir komplektuojančiomis dalimis).

11.2.4. Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui grąžinamos tik prekės kaina, o prekės pristatymo išlaidos nėra kompensuojamos, nebent Pardavėjas būtų nurodęs kitaip.

11.2.5. Grąžinamos kokybiškos prekės siuntimo atgal Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas aiškiai nurodo kitaip.

11.3. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas

11.3.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti netinkamos kokybės prekes, kurių trūkumai išryškėjo per garantinį laikotarpį arba per protingą terminą nuo prekės gavimo dienos.

11.3.2. Norėdamas grąžinti netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją raštu (pvz., elektroniniu paštu), nurodydamas užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą ir išsamų prekės trūkumo aprašymą bei, jei įmanoma, pridėdamas defekto nuotraukas ar vaizdo įrašus.

11.3.3. Grąžinant netinkamos kokybės prekę, Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti Pirkėjo patirtas grąžinimo išlaidas, jei Pirkėjas grąžino prekę Pardavėjo nurodytu būdu.

11.3.4. Grąžinus netinkamos kokybės prekę, Pirkėjo pageidavimu, prekė yra pakeičiama į kokybišką analogišką prekę arba Pirkėjui grąžinami už prekę sumokėti pinigai.

11.4. Pinigų grąžinimo tvarka

11.4.1. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo grąžinamos prekės gavimo ir jos būklės patikrinimo dienos, pervedant pinigus į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.


12. Baigiamosios nuostatos

12.1. Šios Taisyklės yra sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos galiojančiais įstatymais ir kitais teisės aktais.

12.2. Visi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kylantys nesutarimai yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.